Avslutning

Då är alltså avslutningen över, och klassens stoltheter Kerstin och Malin sjöng och spelade jättevackert. (^^)*

Jag kommer sakna alla!! Men det var myskväll hos Kerstin, om jag inte har fel? Jag ska försöka komma på massor med roliga saker till sanning eller konsekvens! Myyyys~~!

Om någon undrar vad alla klassens anagramnamn blir så är de roligaste:

Johanna Berg: Banjo Hanger (Kommentar överflödig.)
Malin Strömfors: Trams From Nils (Vem är Nils?)
Olivia Staveborg Kerkelä: A Betake Overkill Vigors (Overkill!!)
Kerstin Grentzelius: Geezers Link In Trust (Huh??)
Sara Bergström: Garbs Smarter (Eh???)
Emma Adolphi: Lama Dope Him, Mama Hold Pie... (Lama!!)
Eric Nyberg: Beer Crying (wtf??)
Malin Andersson: Animals nerd son (Bästa!!!!!!!)
Maria Maleh: Lama Are Him (Vad är det med lamor??) xD
Josefine Berg: Before En Jigs (Before Jggers? o-o)
Sara Åhs: Harass ( xD xD xD xD )
Louise Sund: Undies Soul ( :'3 )
Elinor Andersson: Denial Snorer Son

Kommentarer
Postat av: Emma

Mailin och Kerstin, ni var jätteduktiga^^ Hahaha, Tobi har nog det klockrenaste, men Beer crying är också väldigt fint XD (Me like lama)

2007-12-20 @ 21:59:23
Postat av: Anonym

Hahaha!! Ganska träffande, ja. fast jag tkr att A salmons dinner var roligare på mig... XD!! Och ja, K och M var mkt duktiga, ska jag nämna.

2007-12-20 @ 22:08:16
Postat av: Josefine

haha trodde det va tobi som först gjort så att det med flit skulle bli Jigger i mitt namn..
men där ser man;)

2007-12-20 @ 23:27:02
Postat av: Louise

Hüüüüümor XD
Överotroligt träffande anagramm må jag säga.
Och K & M var grymt duktiga! :)

2007-12-20 @ 23:41:37
URL: http://lowdown.blogg.se
Postat av: Johanna

haha vilka knäpp-roliga namn!

2007-12-21 @ 13:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0