GladiatorUs

Tack vare Emma och Johanna blev det värsta gladiator"fajten" på idrotten, bra kämpat men alla var inte med:(
Men de som var med fick snabbt de självklara namnen:

Jossan - Atlas                                                                                            Emma - Gunde
Malinette - Zeke                                                                                         Johanna - Agnetha (blää)
Elli - Loke                                                                                                                   (hoppade även in som Pandora i slutet)
Malin - Hero
Sara - Plexus
Maria - Electra
Olivia - Izor
 

Grenarna var:

GATLOPP

BROTTNING

ARMGÅNGS"FAJT"

KNUFFUS                                                                                                                                                 /Johanna


Kommentarer
Postat av: Mango

haha skulle va klockrent med typ bilder där alla ba tar i xD

2007-12-11 @ 21:26:46
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Elli

Elli: ''Eh, vem är Loke då?''
Någon(Emma?): ''Han är ful.''
Malin: ''Och så ser han elak ut!''
Elli: xD

2007-12-11 @ 21:37:38
URL: http://strawberrypower.blogspot.com/
Postat av: Zeke

hehe. själv var det ju tänkt att jag skulle vara "Tyke" tills man kom på att han juh var en drägglande Markoolio...men, men^^

2007-12-12 @ 17:56:04
Postat av: Anonym

Jag tror att "någon" var jag....och det där med Tyke var nog också mitt fel...ehehe ^^;;;

2007-12-17 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0