Josefine!!

Jag ber ödmjukast om förlåtelse för min lathet *slår huvudet i bordet* Gomen ne! Men nu kommer den efterlängtade presentationen av *trumvirvel* Josefine *applåder*

Ja, vad ska jag skriva om denna fantastiska person...Jag önskar jag kunde använda lika slående kommentarer som hon, jag menar jag kommer sakna hennes citat och kommentarer hela lovet.

Även om min lilla laborationspolare *Moahaha, du kan inte fly*  inte gör den snyggaste kladdkakan jag sett (men god var den) så är hon überbra på att, ja, i princip allt faktiskt!

Ska jag våga mig på att skriva ett rim, nu när alla har varit så duktiga och gjort det...Det får bära eller brista^^

Jossan är mycket snäll, på ett bra sätt
förstå mig nu rätt
Att hon är ett i sitt slag fattar ni väll
jodå, Jossan är väldigt orginell
Av någon konstig anledning gillar hon saker som hänger från taket
men kladdkakan var nog inte det finaste baket
Det är nu du ska ge mig en sarkastisk kommentar
Alla håller med mig, Jossan är underbar

(Ta inte illa upp för det där med kladdkakan, den var faktiskt jättegod) // Emma

Kommentarer
Postat av: Mango

Jossan e underbar !! jaa!! (L)

2007-12-22 @ 19:56:20
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Elli

Hihi, fiiint! xD Jag ska inte anklaga dig för att vara icke-orginell och härma mig, för innerst inne så fattar jag att vi har samma hjärna och att du hade skrivit så även om jag inte hade gjort det... x'D

2007-12-22 @ 22:26:01
Postat av: Emma

Du har så rätt min andra hjärnhalva^^

2007-12-22 @ 23:07:03
Postat av: Louise

Hahah, cleeant. :D (L)

2007-12-22 @ 23:10:29
URL: http://lowdown.blogg.se
Postat av: Johanna

hihi, bra skrivet Emma! :D:D

2007-12-23 @ 00:08:21
Postat av: Josefine

haha, (L) va gulligt Emma!
Jag lovar dig och alla att jag aldrig ska baka den där äckliga smeten igen;)Min grej är nog att förstöra johannas beröm istället.. hihih om ni förstår vad jag menar!
Idag hittade johanna förresten en liten sak hemma som jag bestämmt att du ska få Emma;) så håll till godo!

2007-12-23 @ 15:42:31
Postat av: Malinette

Haha, på ett bra sätt^^ så sant

2007-12-23 @ 15:44:13
Postat av: Emma

Haha, den äckliga smeten var faktiskt god (du snackar med den som kan äta hur mkt smet och deg som helst^^) Huh? Nu blir jag nyfiken^^

2007-12-23 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0