Kerstin

Min hum fästmö tydligen (har fortfarande inte fattat det där)  Du får en liten dikt som (faktiskt) är nyskriven


Se mig
här är jag
imorgon är en
annan dag
en annan person
stark eller svag
men den enda
av sitt slag



du får faktiskt en till, men den har inte jag skrivet och den är så emo att det inte är sant (men fin)

Under the wide and starry sky
Dig the grave and let me lie,
Glad did I live and gladly die
And I laid me down with a will.
This be the verse you grave for me:
Here she lies where she longed to be.
Home is the sailor, home from the sea,
And the hunter home from the hill.

Kommentarer
Postat av: Cassie

det va skönt!
Tack för kommentaren

2007-12-07 @ 15:03:33
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: elli

Haha, men är detta verkligen en presentation av Kerstin? o___o

2007-12-07 @ 19:29:27
Postat av: Filip

Den var fin!

2007-12-08 @ 01:09:22
Postat av: Kerstin

Åh tack lr vad man ska säga men de var fina :)

2007-12-08 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0