Presentation drei

Denna blonda tjej slipper bli kallad för en "dum blondin" (till skillnad från vissa andra), hon är lite mer känd som överlevaren.

Hon slutar på -a och börjar på Sar-. Vet du fortfarande inte vad hon heter? Man kan ju aldrig var säker ;)

Okej bergare som jag är ska jag snällt ge fyra ledtrådar till!1. Hon har kåta byxor.
2. Knarkar mariekex och saltade frön.

3. Mattesnille.
4. Alltid redo! (obs. feltolkningar är vanliga vid dessa ord!)

<3 SARA BERGSTRÖM <3 De du!


/Johanna "ÄppelEinstein" Berg

Kommentarer
Postat av: josefine

finns det ngn som har ett så stort lager av frön eller mariekex i hela länet? hennes ryggsäck e ju helt fullt av farliga energidroger:S:S

2007-12-05 @ 21:25:59
Postat av: elli

Kåta byxor? xD

2007-12-05 @ 22:23:24
Postat av: Sara

Haha! :)Sara, den konstant ätande pluggisen. ^^
Min ryggsäck är bäst (förutom när jag har glömt att packa ner något ätbart)!

2007-12-09 @ 13:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0