Alltid på en måndag - GITARR & CIMBALOM


Måndag 15 September KL 19:00
Crescendo, Järnbrogatan 3 Norrköping

Romantik och folklore när två av Nordens ledande artister på sina instrument, den klassiska gitarren och den zigenska cimbalom, möts på Crescendos scen. En annorlunda och medryckande konsert med musik inspirerad av Balkan och medelhavsländerna. Biljetter säljs på Crescendo, Järnbrogatan 3, konsertdagar från kl. 18.30.

VIlka vill vara med? Malinette har redan lovat, hohohoho!! ^^

Till Maria: När kommer du hem? Vi saknar dig!!

/ Elli

Kommentarer
Postat av: Emma

Får se om jag joinar (om jag orkar, det är ju trots direkt efter lajet i princip^^;;.)Men det låter kul!

2008-08-30 @ 11:14:33
Postat av: Louise

Mjaaw.. jag ska ligga hemma och vara nervös den kvällen.



Maria kommer hem på fredag (den femte) om inte jag minns fel? ^^

2008-08-31 @ 15:02:10
URL: http://lowdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0