SAWADEE CAAAAA!

HEJ ALLA SNELA I NH07!!! (dumma oxa om det finns nara???!)

hur mar ni? ar ni nervosa infor skolan? hihih. Jag har det jattebra har i Thailand, det ar typ fooor varmt!! Just nu sitter jag nere vid receptionen, det kostar 100 bath for 2 timmar o 20 min, alltso 20 kr, ratt lagom va! man kanner sig lite rik har nar man vet att man kan kopa hur mkt som helst for det ar soo billigt! Jag har kopt massa godis hihi, OCH JA ni ska fa smaka OCH det ar ingen gelatin i det!! Murry is happi, very happi!! namen nu ska jag ata frukost hihih, ni ligger sakert och sover nu!!

PUSS fran Mariaa!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååå godis! Jag är inte så nervös inför skolan faktiskt, det var värre för ett år sedan när jag träffade alla fina muppar i kommande Nh07. :D

2008-08-18 @ 12:06:16
Postat av: Olivia

Give mi di candy! Jag saknar dig :(

2008-08-18 @ 15:58:37
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Jossan

hahah älskar när de inte har å,ä och ö :P Jag vill också fynda ju! MISS YOU =)

2008-08-18 @ 19:35:53
Postat av: Malinette

Hej Maria! Kul att höra att du har det bra^^ Har inte sett dig på hela sommarn, insåg jag nu...

2008-08-18 @ 20:38:42
Postat av: Emma

Så lång tid innan du kommer tillbaka ju...illa-_- Men ha det så bra!

2008-08-19 @ 16:59:21
URL: http://insomniaveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0