VEGANpicknick

NÄR: onsdagen den trettonde augusti
TID: Öööh, tvistade åsikter här men någon gång på förmiddagen typ. Nu säger jag 11 för att jag Får bestämma så alltså
TID (igen): Klockan 11
VART: Nu säger jag Folkparken eftersom det är lättast att ta sig dit. Dock är det stort.. men Folkparken vid plaskdammen, ni vet, och sen kan vi skutta vidare någonstans?
TA MED DIG: Något Veganskt att äta, ni vet - knytkalas liksom.

Öh. Sprid gärna ut det här till Alla i klassen på något sätt - ring/smsa/msna/bdba osv - you know.
Plus att jag kommer med mer Detaljerad info imorgon, förhoppningvis. Annars får ni ringa mig på 0709572730 på onsdag för då lär jag vet.

JAG SAKNAR ER!
(fem dagar kvar till partyt!!)

/ Loooouise


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ojoj kan tyvärr inte komma. Men däremot ska jag anmäla att jag och Malin kommer på festen på lörda :D

2008-08-11 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0