GOD JUL!!

Ja, God Jul på er mina kära vänner, hoppas ni alla har en fin jul (woho det snöade idag! *w*) och äter mycket, umgås mycket, eller gör mycket utav sånt som ni tycker är trevligt. Vi får hoppas på att vintern bjuder på mer snö och is (mer och mer, någon i alla fall) så kanske vi kan ta och träffas och åka skridskor eller så någon dag...och tro inte ni kommer undan vi behöver inte naturlig is för det moahaha!!

Kort och gott, God Jul och Gott nytt år (jag förväntar mig att någon hurtig Nh07are skriver ett inlägg då).

//Tomten, aka Alexander, aka ja...gissa vem^^

 Kekekeke...

Kommentarer
Postat av: Louise

GOOOD JUL okände tomte!! :D

2008-12-24 @ 20:31:23
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för alla Julklapparna kära Tomte. Naturhum blir aldrig säker efter att jag fick min fina kunskapsraderare (tm)

2008-12-24 @ 23:01:15
Postat av: Olivia

GOOOOOOOOOOOOOOOO JUL!!!!!!!!!!!!! ;P:P:P

2008-12-25 @ 12:21:24
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: jossi

God Jul Nh07:are =) hhaha det där med Alexander avslöjade dig tomten! xD

2008-12-26 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0