projektnils; kan ignoreras av icke inblandade^^

Hej, projektkamrater. Eftersom jag inte tror att någon av oss läser vår blogg (ehe-.-) postar jag här istället och hoppas att ingen blir sur.. Det är väl inte sådär jättemycket kvar som vi måste göra egentligen, men vi måste iaf höras och samordna oss en aning innan den 7:e! Dock så reser jag bort nu, och kommer inte att vara kontaktbar på ca en vecka... och jag tyckte att det var något värt att nämna. Så nej, jag har inte försvunnit från jordens yta och jag ignorerar er icke. 

Så ja.. budskapet lyder ungefär, få inte grudge om jag inte existerar och inte hör av mig.. Och att vi efter nyår däremot måste ha kontakt^^

Ha det jättebra, det kan även ni andra få ta åt er av om ni nu har brytt er om att läsa...


Gott nytt!


/M



Kommentarer
Postat av: Louise

Wooho! Men du... vi får träffas någon dag innan och sammamställa allt och sen får ju både du & jossi gärna sova hos mig den sjätte (för att underlätta allt?). Yhejä

Gott nytt år. :D

2008-12-27 @ 13:03:42
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: jossi

duktigt lolz! haha vi måste verkligen träffas efter nyår, Såfort du är hemma? :P tycker vi bestämmer att både Malin och jag övernattar hos dig..så kan vi få lite resfeber tlsm =)

2008-12-28 @ 12:38:07
Postat av: o

intressant, intressant...

2008-12-28 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0