På vissa ställen kommer vi faktiskt in...

Rustade med falska leg och en massa mat äntrade vi Lolz fina fina hem för att fira att ännu en termin överlevts. Även denna "matorgie" slutade med att alla blev lite för mätta och lite för flummiga... men det är så det ska vara^^ Nu vet vi även alla de fördommar som vi haft (?) om varandra..hmm.. Vad som mer skedde? Ja..jag kan ju låta några fina citat få tala för sig^^ 

Olivia- Jag kommer igång när jag har druckit lite.

Olivia- Är man påverkad om man ser tre vekar? (ngt sådant..)

Tobi- Adde kommer, Emma! Adde kommer, Emma!

Johanna- Ditt favoritdjur är... Gräver!

(Ngn som kommer ihåg mer kan ju få påpeka det...)

Trevligt var det hur som helst, synd bara att inte alla kunde vara med.

Ha ett bra lov nu!!

/Malinette

Kommentarer
Postat av: jossi

hahah! väldigt flummigt blev det ja ^^ hmm ..

kmr inte ihåg så många citat nu xD Men det var trevligt och jag minns att jag skrattade en hel del ^^

2008-12-19 @ 22:00:09
Postat av: Louise

nh07 + mat = beeezt! <3<3 :D

2008-12-20 @ 11:13:27
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha, jo det var väldigt trevligt, vi får ha ngn mer nh07 sammankomst så småningom^^

2008-12-20 @ 15:00:25
Postat av: Johanna

hahaha, älska sockerkickar! Vi får inte glömma bort att hitta på saker!

2008-12-21 @ 19:14:33
Postat av: Oliven

Jag sa "När ett ljus har tre vekar så känns det som att man knarkar" tror jag... hehe.

Kärlek till er.

2008-12-21 @ 23:36:03
Postat av: MANGO

hihi det va bääst.



<3

2008-12-22 @ 12:20:27
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0