Kerstin

Tack vare att jag läste igenom bloggen och hittade min icke existerande beskrivning av kerstin så känner jag att denna stackars person ska få upprättelse.

Kerstin är konstig
mycket konstig, hon äter uppenbarligen böcker och spelar cello. Båda dessa saker pekar på att hon är mentalt instabil och håller på att förvandlas till en apelsinmer. (Ni må skratta nu men när ni hittar en apelsinmer och ingen kerstin skall ni tänka på vad jag har sagt.) Hon åker 430 bussen till skolan. Dock fel 430 buss då Jag tar mässhallsbussen som är mycket bättre(för att jag åker i den) Hon är lite blek och frånvarande verkar a en kille på skolan (gömde mig för ellie och emma bakom en stol de satt i. Hon satt i hans knä=definitivt något pågång)....


Hon spelar rollen av en söt, naiv och trevlig flicka på dagen. Men på natten tar hon på sig sin lila mantel och blir cellokvinnan som går och hämmnas på alla diskomusiklyssnare genom att skära av deras hals med en stråke i metall. Hon må necka men jag vet hemligheten, nu gör ni det med.

Klart slut för nu

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, noes cellokvinnan kommer att döda mig för att jag har lyssnat på 60-70tals disco (efter arbetets museum incidenten)

2008-01-20 @ 00:06:05
Postat av: Louise

Lalala, jag klarar mig undan cellokvinnan - jippi! :D

2008-01-20 @ 01:29:08
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: MANGO

hahahhha naaw :D

2008-01-20 @ 11:03:31
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Elli

Vad fin! xD :D

2008-01-20 @ 18:20:04
Postat av: olivia

hahahahah.

2008-01-20 @ 21:44:13
URL: http://inaktiv.blogg.se
Postat av: Kerstin

haha akta er nu när ni vet sanningen måste ni dö :O

2008-01-20 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0