Skridskor imorrn!

Hoppas ingen har missat planen om att åka skridskor 12/1 (lördag,imorrn) på Himpan med klassen?! Vi hade tänkt att träffas untaför himmelstalundshallen med fika o skidskor kl.16.00.

Kul om så många som möjligt dyker upp, ingen förväntar sig direkt att alla kommer äga på att åka så det e inget att oroa sig för:P kan ju bara stå för min egna dåliga åkning iof...

Men annars ha en trevlig helg klassen<3

/ Jossan

ps: ni som ska åka dit med treans spårvagn mot klockaretorpet ska gå av hållplatsen vid folketspark, ungefär vid SMHI, sen e det bara att gå under en bro mot hallen, tror o hoppas ni redan ser stället när ni kliver av:S


Kommentarer
Postat av: Emma

Yatta! Tack att du hjälper mig sprida informationen^^ (jag är så lat..)Jag hoppas så många som möjligt kommer!

2008-01-11 @ 22:48:53
Postat av: malinette

jättebra! dyker upp...på något sätt-.-

2008-01-12 @ 00:40:39
Postat av: Elli

Wheeee!!

2008-01-12 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0