Tobi Sorgsen

Ohh Tobi hatar livet och funderar att amputera sig själv från huvudet och nedåt. Jag skulle:

1. Slippa gympan
2. Kunna åka omkring på en liten vagn dragen av en radiobil jag styr med munnen.
3. Kunna ställa till men mycket fler bus eftersom ingen skulle titta ner.
4. Få höga sympatibetyg
5.Slippa ont i magen

osv.

I vilket fall så ska jag baka nästa vecka så ta med er era kameror så tt ni kan fotografera mästerverket.

image48


Haha tobi regerar.....

...men är ledsen för att den inte kan komma och åka skriskor...vi kan väll åka nästa vecka med (hundögon)

Nu ska jag sitta och läsa eyeshield21...älskar Hiruma.....han är cool

och ja jag har feberyrningar...

hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm, du skulle onekligen få mkt sympati. Vi får åka nästa vecka med^^ Ja, Tobi! Baka nått gott^^

2008-01-11 @ 22:51:36
Postat av: malinette

okej då, jag tycker synd om dig..men du vet, man måste ha fötter för att kunna åka skridskor! Din superkaka verkar dock läskig^^

2008-01-12 @ 00:43:21
Postat av: Elli

Stackare! Kul att du hittat en pojke att älska btw Tobi!! xD
Ofc att vi åker skridskor igen ^^

2008-01-12 @ 12:05:15
Postat av: Louise

Ja, skridskor nästa vecka med! :D
Och jag kommer totaly fotografera din kaka nästa vecka (kameran är alltid med, you know).

2008-01-12 @ 13:38:12
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: malin!

stackars tooobii! (de små pojkarna tycker också synd om dig)
GAH! vi MÅSTE åka skridskor om...2 veckor!!! för jag är så dumdidum att jag glömde :( gjorde INGENTING hemma och så...GAH!

2008-01-13 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0