Arvikafeeeeeestivalen 2008

Jag var där. Malin var också där. Det var varmt och man svettades. Det regnade tre dm på femton min och man vred x-antal liter vatten ur sina kläder (jag, Johan och Martin i alla fall).
Jag sprang halvt in i Malin sista kvällen klockan halv ett - ett eller så = bevis att det var mycket folk alt. Malin är bra på att undvika mig.

Det var bra musik, det var dåligt drag på publiken, man frös, man svettades, man fick andra människor svett på sig, man höll sig nykter (jag i alla fall)  men man dansade fult ändå.

Jag anser nog att.. Death Cab var bäst, även om jag blev lite besviken (på ett av mina favoritband - höga krav Louise) och Hot Chip avslutade allt helt underbart. Robyn var ett guldkorn hon med (jag vill också vara lika snygg som hon är!).

Önskade att ni andra varit där så vi kunde ha partat tillsammans, yooo. Liksom, nh07 plus Slagsmålsklubben live kan väl bara sluta ett sätt? :p

Kommentarer
Postat av: MANGO

ÅWH! im så jealous!!! smk kmr ju till ung08 DEN DAGEN ni har PARTY! och jag reser, BUH! :)

2008-07-07 @ 20:05:08
URL: http://mialia.blogg.se/
Postat av: Elli

Det verkar ha varit rätt mysigt i alla fall. ^^

2008-07-09 @ 14:50:33
Postat av: malin

HA

jag var inte nykter någon gång

jag undvek dig INTE (!)

jag tycker du har allmänt höga krav, Arvika ägde and I shall say no more.

(håller med om robyn o hot chip men jisses mkt var bra)

2008-07-13 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0