Frankrike invaderas

Nja, nästan i alla fall.

De får påhälsning av Sara, som imorgon beger sig till Frankrike, närmare bestämt Taiz´´e (ja, min dator dissar mig och vill inte ha strecket över e...). Hon kommer att anlända efter ungefär 28 timmars bussfärd (aka död) för att spendera en vecka som gäst i klostret. Hon tror att det kommer att bli ett skönt avbrott, och en tid att fundera över viktiga saker.

Sen är jag uppbokad fram till sista juli typ, nån som vill leka nån gång då, i början av augusti? =)

Jag återkommer (kanske) med rapport om hur det var.

Till dess, ha det bra!
Jag hoppas att vi ses den 16:e (dvs, jag hoppas att jag kan komma)

Stor kram!
/Sara

Kommentarer
Postat av: MANGO

awi, sara du ska väl på kajrocken? då ses vi nog där, trevligt att träffa dig igår förresten! puss!

2008-07-11 @ 22:21:33
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Malinette

Så härligt! Kloster låter inte alls dumt... Ha det så bra!^^

2008-07-12 @ 18:34:44
Postat av: Emma

Ha det kul, och kloster är coolt! (Akta dig för onda abedissor!! De är creepy o.o)

2008-07-13 @ 13:33:44
Postat av: Johanna

Den där resan låter ju riktigt intressant måste jag säga, glöm inte att använda dig av all franska som du lärt dig (repeterat) efter ett år på naturhum!

2008-07-13 @ 16:18:15
Postat av: jossan

mysigt värre! :D Skulle också vilja få användning av tyskan o det lilla spanskan jag kan ngngång! Annars kmr jag lagom till kajrocken så det e nog inte helt omöjligt att vi krockar i varandra lr nåt i den lilla lilla staden ^^

2008-07-13 @ 21:42:27
Postat av: Elli

Åååh, vad mysigt! Du får ha det så trevligt! ^^

2008-07-16 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0