Hej alla!

Jag har varit lite död hittills på sommarlovet och har knappt sett röken av er någonting (förutom Louise som jag har sett lite rök av). Men en sak har jag iaf gjort. Kolla in min och min makes coola matblogg.

Och ja, självklart förväntar jag mig kommentarer på inläggen och att ni ger våra fina recept en chans!

/ Olivia

Och just ja, Jossi ville att jag skulle skriva om mitt midsommarfirande, så:

- var ensam hemma med min make
- åt trerätters med min make
- drack äcklig hemgjord likör
- mådde illa
- somnade

Jag känner mig PENSIONERAD!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, det verkar ju trevligt ju. ^^

2008-07-03 @ 12:19:58
Postat av: Johanna

hihi, myyys! Jag har tänkt på dig jag med ska du veta men jag är död i minst två veckor till innan jag är fri. XD

2008-07-03 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0