Aktuellt - Sara edition

Godkväll.

Idag ska vi börja med nyheter i korthet.

Vit sommarklänning sys, beräknas bli klar till midsommar.
Sara ska på lajv! Hon håller på att skapa en karaktär och ska fixa kläder och rekvisita.
Att vara utomhus ökar ens välbefinnande - Sara satt på en gräsmatta och mådde bra en stund idag.
Överskottsmarknaden lockar, böcker för 3 kr är kalas. I fredags införskaffades tre gamla, fina böcker. Troligvis blir det ett besök där imorgon.
Saras musikförråd uppdateras, hjälp gärna till!

Dagens tema är Förändring, och det är just vad Sara håller på med just nu.

Hon har idag varit hos frisören och klippt av sig håret.



Hon har dessutom börjat ordentligt med rensningen av rummet, som förhoppningsvis ska göra det mer trivsamt.
Efter studiebesök hemma hos Malinette har hon bestämt sig för att införskaffa en till bokhylla (i björk, med glasdörrar) till sitt rum, så att hon kan visa upp sina fina böcker och annat.

Hon ska i höst börja på en annan skola (snyft), så hon tycker att klassen borde träffas en del och ha roligt tillsammans!
 
Så har det blivit dags för A-ekonomi.

Dagens klippning kostade en del, men annars har Saras ekonomi inte påverkats särskilt.
Jobb i några dagar nästa vecka ger nya inkomster.

Till sist: Vädret.

Just nu är det klart, med en skön kvällssol, och det är alldeles lagom varmt, med en mild bris. Vi hoppas på liknande väder veckan ut.

Till sist vill vi önska er alla en god kväll (och påminna er om att Sara gärna umgås - hör av er!)

Puss & Kram (som förresten är ett bra mellansnack med Emil Jensen - lyssna!)
/Sara

PS. Sara ger dagens ros och många tack och bock till de underbara männsikor som hjälpt henne att må bra. DS.


Kommentarer
Postat av: Louise

Ah, duktig och produktiv Sara!



DITT HÅR BLEV SÅ SNYGGT!! dö lite (aka massor)

2008-06-17 @ 21:17:20
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Sara

^^ Jag måste hålla igång lite.



Tack! ^^, (det är coolt bakifrån ^^)

2008-06-17 @ 21:28:56
Postat av: Elli

Wooow! Du ser ut som... uh, någon som är väldigt snygg och cool! (Jag vet att jag är bra på att finna ord.) Men det har du ju alltid varit i och för sig. ^^



Vad kul att du ska på lajv! Vilket då?

2008-06-17 @ 22:10:12
URL: http://baroque.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, tack! ^^ (det var nog typ den effekten jag ville uppnå, tror jag ^^)(men alltid håller jag inte med om...)



Ja, det ska bli kul! Det är ett litet lajv, med ungdomsgrupperna (kyrkan) i Valla och Katrineholm. =)

2008-06-17 @ 22:55:31
Postat av: jossan

Va fint Sara!!! Jag undrade först vem som va på bilden ^^ , men håller med Elli ser väldigt glamoröst ut !! Vi borde verkligen bestämma ngnting i sommar innan 16 agusti ( Det e evigheter dit!!!!) Vem har vi inte besökt i klassen´?? Tkr vi borde träffas hos den personen.. Rättvisa!!!

2008-06-18 @ 12:46:36
Postat av: Johanna

Du är jättesöt Sara!

2008-06-18 @ 13:22:16
Postat av: MANGO

va fint det blev Sara! :) roligt sätt du skrev det på^^ överskottsmarknaden är kul!

2008-06-18 @ 21:49:22
URL: http://mialia.blogg.se/
Postat av: Emma

Sara ditt hår blev jättefint! Och jag är så på att träffa alla innan den 16 (alla måste komma den 16!!)

2008-06-18 @ 22:29:44
URL: http://dustyshine.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack ^^ Ska jag vara ärlig tror jag att det är smått omöjligt att samla hela klassen någonstans innan den 16:e, men det går ju att bjuda in folk så får de som kan komma. ^^

2008-06-23 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0