hestar och jordgubbar

Hej alla söta fina människor som jag saknar!
Nu sitter jag inne i lägenheten och småäter som vanligt. Med en äcklig chipspåse bredvid mig tänkte jag uppdatera lite om mitt  "liv".

Den mesta tiden efter skolavslutningen har jag spenderat på landet och gjort lite allt möjligt (det vill säga ingenting). Jag har bara badat en gång ! (Det är nu ni ska se väldigt chockade ut).
Midsommarafton bestod bl a av många söta småkusiner, en dyngsur morfar som frågade om pappa hade "en liten jävel" och såpbubblor från rusta! hmm.. Ja jag kanske ska fortsätta. Imorgon börjar andra veckan av sommarjobbet. Jossan och jag ska stå i matsalen på Stadium Sportscamp och vara trevliga mot omkring 1 000 aktiva ungar. Låter det som en spännande fortsättning? Hoppas det för i slutet av sommarlovet kommer ni antagligen att få höra den ;)

Ha det fint allihopa och glöm inte att tänka på tältningsförslaget!
                                                                                                                              /Johanna

ps.bonusbild tagen på åkern nedanför huset i Evalund :P

Kommentarer
Postat av: jossan

Fin uppdatering Johanna! MERA UPPDATERINGAR VILL VI HA !!!

2008-06-21 @ 21:48:28
Postat av: Sara

Tältningsförslaget..? :) Det verkar som om du har det skönt! ^^

2008-06-23 @ 19:21:09
Postat av: Emma

Huh, bara badat en gång, det är illa O.o Men att göra ingenting är jätteskönt^^

2008-06-24 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0