Hvar? (eller Emma lämnar landet)

Om exakt 67 minuter ämnar jag att lämna landet och bege mig, efter många färdmedel så som tåg, flyg, båt och till sist buss, till Hvar. För de som är lika kassa på geografi som jag är Hvar en liten ö som tillhör Kroatien. Efter att rest en hel dag så anländer vi...öhh mitt i natten...mysigt -_-. I alla fall veckan kommer spenderas i medeltisstaden Jelsa, antagligen med mycket bad (om familjen får som de vill) och att knarka arkitektur (om Emma får som hon vill). Egentligen är detta bara en ursäkt, det är så att jag måste fly landet för Birger har äntligen kommit på mig och jag fruktar för mitt liv...så om ni inte hör nått från mig igen, hämnas mig!!

Nåväl, tills dess ha det så bra alla mina små vänner, ät mat, sov, bad, mobba småbarn, kastra sten på gamlingar...oj fel lista..^^;; I alla fall ha det bra och vi hörs // Emma signar ut

Kommentarer
Postat av: I-bot

Ät mat- check

sov- Dubbel-chek

bad- Ohh nej

Mobba småbarn- check

kasta sten på gamlingar- check

2008-06-28 @ 18:22:46
Postat av: Elli

Räknas det om man kastar sten på småbarn?

2008-06-30 @ 10:01:16
Postat av: MANGO

hahahahah Birger!... haha närå men ha det så bra!

2008-06-30 @ 18:20:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Olivia

Jag svär på det heliga falafelreceptet att stoppa Birger.

Och ha det så trevligt. Kroatien verkar fint.

2008-06-30 @ 21:49:34
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Woho, I'm back!! Dock är jag nu i princip döv på vänsterörat efter flyget, men annars har jag överlevt Birger^^

2008-07-06 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0