Rapport



Idag blev det bussen från landet intill stan 8.50
Men skulle gärna tagit bussen tidigare, vaknade runt klockan 6 efter att ha vaknat 100 gånger eter klockan 4 =( är det ngn mer som håller med om att man aldrig kan sova på sommarlovet ??

Här slutar i alla fall inte eldändet, det va rea på stan och Johanna förbjöd mig att  köpa ngt.. jag har nämligen 330 spänn att leva av fram tills 25 juli JIPPI!!!!! =)

Så Sommarlov e lite överkattade,  vännerna e inte hemma, man har inga pengar (därav inget liv) , Kroppen tror att det e dagtid hela dygnet och vädret blir oftast sämre än vad det va innan skolavslutningen ..

Men upp med humöret! Hoppas ni alla har ett bra lov iaf.. och inte tänker på idrottspapper innan ni ska sova som jag gjorde i förrgår ^^ Bada, lek och sola!!!!!!!!!!!!!

JB ( gissa vem)

Kommentarer
Postat av: Johanna

öhm.. haha utan den där bilden hade JB kunnat vara jag också XD

2008-06-12 @ 17:09:08
Postat av: jossan

Där har du fel kära syster! Jag skrev ju att Johanna hade förjudit mig, om det va du :P skulle du ju ha skrivit om dig själv i tredje person ???? öhm...

2008-06-12 @ 17:51:36
Postat av: Malinette

Haha, jo det där sömnfenomenet känner jag igen.. Idrottspapper, aj då^^

2008-06-12 @ 19:03:42
Postat av: Olivia

Skulle varit kul om Johanna hade skrivit om sig själv i tredje person. haha!

2008-06-13 @ 14:22:24
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jo det hade det, allt blir så mkt mer underhållade i 3pers.sing^^

2008-06-13 @ 16:25:30
Postat av: MANGO

noo dont remind me of the bajs idrottpaper!

2008-06-13 @ 18:51:57
URL: http://Http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0