Sommarrapport by me! (Elli)



Nyheter: Det verkar som att smultronen redan har börjat dyka upp! Jag funderar dessutom på att färga håret.

Väder: Kallt och molnigt. >_>

Sporten: Det varkar gå bra för Sverige i fotboll i alla fall! Själv har jag cyklat till Getå. Uuuh...

Nöje: Jag ska på utflykt med min granne! Jag har banansnacks, tiramisu för två, chokladkakor, festis och riskakor med paprikasmak!
----------------------->Tobi: (Vilka var med på detta Ouranmaraton? Varför fick inte jag vara med? (;_')

Kultur: Jag har nästan börjat skriva på mitt revolutionerande och banbrytande pianoalbum. (Notera: sarkasm.)
Jag har sett en jättebra film som heter 5 cm er second. (Fast den blev dissad av andra. x_x)

Framtida planer: Åka till min syster, fira midsommar och börja jobba! Någon som vill umgås med mig sådär ibland efter jobbet? Slutar vid halv fem varje dag. ^^

Saknar eeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! *skrika*

/ Elli

Kommentarer
Postat av: Johanna

sötasöta Elli!

2008-06-12 @ 17:02:51
Postat av: Anonym

jag satt och såg ensam från youtube det var inte glamoröst

2008-06-13 @ 09:56:49
Postat av: Olivia

Skönt att bli lite uppdaterad på nyhetsfronten...

2008-06-13 @ 14:24:02
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh utflykten låter trevlig!^^ Vad ska du göra på midsommar?

2008-06-13 @ 16:23:58
Postat av: Louise

Söthjärta Elli, jag umgås gärna med dig när jag återvänder till kolmårdsskogarna! :)

2008-06-15 @ 17:50:25
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Elli

Öh, jag ska torteras av släkten! På midsommar alltså! Gud hjälpe mig!

2008-06-17 @ 22:12:13
URL: http://baroque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0