MUUU MJAU BÄÄÄÄ

Bra redovisat idag allihopa! Hoppas att Elli eller Maria har några smaskiga bilder att visa. XD
En sak har jag lärt mig idag och det är att jag inte vill vara kamel, inte nog med att man redan har två pucklar att släpa på (jag tror alla vet vilka jag pratar om ;) ) idag fick jag även ha två stenhårda på ryggen!
Hur har den intelligenta skaparen egentligen tänkt att en kamel ska sitta på en stol? Man kan ju inte luta sig bakåt, wtf!

ps. en elak läxhög är ursäkten för mina mycket djupa tankar denna meningslösa kväll.

pps. hehe! Jag såg en gammal bild på en mycket söt Elli tittandes i ett mikroskåp! Tänk vad man kan hitta på skolans hemsida :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas folket fattar att det är jag som är den intelligenta skaparen av detta inlägg :)

2008-05-21 @ 21:26:37
Postat av: Elli

Wow! En intelligent designer! :D xD
Ahah, den där gamla bilden! Jag ser helt mini ut! xD

2008-05-21 @ 23:11:34
URL: http://baroque.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, vem kan ha missat att du var kamelen^^ Huh, är den bilden fortfarande kvar på deras hemsida, haha^^

2008-05-22 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0