Party på Fredag !

Information om Fredag:

1:
Bussen avgår 14.51 från söder Tull till Evalundsvägen ( västra husby). Det kommer ta ca. 15 minFör er som har skolkort blir det gratis, annars kostar en ungdoms biljett 13 kr. 

2: Ta med: mat til att grilla, chips o läsk etc. , musik o sovsäck
 
3:  På Lördag är det viktigt att alla ser till att de har skjuts, gå ihop o snacka!, Johanna o jag har två lediga platser, sen kunde eventuellt Olivias mamma skjutsa till söderköping så några kunde ta bussen därifrån. Emma skulle fråga också? Något vi måste bestämma iaf! men tror det kmr lösa sig :P

4: För övrigt så har vi tillräckligt med sovplatser o kuddar, samt väldigt mycket godsedjur XD, vi fixar med engångsgrill o frukost. Sen har vi lite tråkiga aktiviteter som Badminton, Kubb, alla möjliga expeditioner o en ledig DVD så filmer kan tas med. Annars tror jag det blir trevligt att sitta ute o vara social .. hmm
 
obs: vet inte om jag fått med allt nu, men gå gärna på toa innan, om ni inte vill utsätta er för vårat trevliga dass ^^ sorry men pappa ska gräva avlopp i sommar, dessutom gäller detta bara några tim. högts en dag ^^image105

Hoppas det kmr bli trevligt! Vädret skulle bli bra iaf, men som sagt detta är en litet firande för att vi snart gått i samma klass en årskurs o att the twins har blivit några månader äldre :P

/ anonym som är sjuk ( gissa vem)

Kommentarer
Postat av: Johanna

kan tilläggas att sovsäckar behövs, så det vore bra om alla tog med sig :D

2008-05-06 @ 19:47:00
Postat av: Louise

Åh, jag önskade jag kunde vara med - gaaysha på lillasysters konfirmation!
Dock skulle man Kanske kunna komma endast på fredag eftermiddag - kväll. Men jag har kanske andra planer då beronde på Elli?

2008-05-06 @ 20:27:41
URL: http://lowdown.blogg.se/
Postat av: Malinette

Oh, låter mkt bra^^ Haha, men såna aktiviteter är väl jätteroliga... Jo vi får snacka om skjuts hem (?)

2008-05-06 @ 20:52:42
Postat av: Emma

Moaha expeditioner är ju höjden av underhållning ju!Är 85% säker på att jag kan fixa skjuts till stan (okej 90% då)...Får se om jag hinner med bussen dock^^;;

2008-05-06 @ 21:17:32
Postat av: Olivia

Mjau, smart att bjuda på fest som en anonym!
Höhö. Fast ingen har väl anklagat dig för att vara smart (A) Skämt åsido. Hoppas det blir så trevligt som det låter bara =)

2008-05-07 @ 19:17:26
URL: http://inaktiv.blogg.se
Postat av: Johanna

Allt kommer bli dönajz yooo... Jag ska fixa danstävlingar och annat muppigt som passar våran klass. Sen kan man alltid försöka ta sig förbi gården med de livsfarliga kamphundarna som vill döda alla under 30. Fast det kanske räcker med alla mördarsniglar och spindlaaaar XD

2008-05-07 @ 20:21:30
Postat av: jossan

höhöhö jo ok jag erkänner det va jag som skrev..
men det kmr bli fett najs o kul denna fest :P så alla ska va me o ta med allt på fredag morgon till skolan

2008-05-08 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0