Grattis Nh07 2 år!!

Woho, imorgon den 20 augusti fyller vår kära klass 2 år. I två hela år har vi stått ut med varandra och delat alla svårigheter och prövningar som Naturhum ställt oss inför, men också haft ordentligt roligt! Det är absolut värt att firas!! Därför kommer det att annordnas någon form av födelsedagsceremoni under morgondagen, kom alla, kom!! En liten fågel har viskat i mitt öra att Elli har en överaskning med sig^^

Nostalgi och minnen....bli sentimentala:











































Sorry att bilderna är lite dåligt fördelade över tid, men men.. Och att vissa personer har en tendes att inte finnas med på de bilder jag har. Men alla ska finnas med nu! Cred till bilderna går nog mestadels till Lolz, men även till Elli, Jossan och Maria (tror jag...).


Kommentarer
Postat av: Elli

Vi måste dansa mera!!! Jag måste fria till folk oftare!!!! Snälla, kan inte det här året bli som ettan? Jag blir så sentimental när jag kollar på bilderna. :) Mer myskvällar ftw!

2009-08-19 @ 22:42:53
Postat av: Emma

Yeah grattis till oss!! Så beautiful bilder woho^^

2009-08-19 @ 22:43:23
Postat av: Anonym

Oooohoh, det här inlägget behövdes verkligen för att jag ska orka gå i skolan. Håller med Elli om att vi måste göra sånt mer. Ska vi gifta oss igen månne? Och klä ut oss till Spice Girls. Och hoppa studsmatta - fredagen i folkparken bådar ju gott. Folk får se till att ta med kamera!

2009-08-20 @ 13:43:21
Postat av: Olivia

mvh olivi

2009-08-20 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0