Himpan!



Lite citat från försäljningen:

En man blir nekad att köpa min mobil och kamera och utbrister

- "Inget som är bra till salu!"

vilket upprepas ca. tre gånger. Vårt "Men allt är bra" fungerade inte. :)



- "Fyndhörnan var väldigt käck!"

/förbipasserande kvinna



"Vi säger väl 10, eftersom jag tycker att ni är så gulliga"

/trevlig kund!





Affärerna = (Y)




Så här fint var det! :)




Happii! Jag fick låna Jossans fina jacka (som jag typ stal, tar med den på måndag ^^;;)




Jag säger bara en sak: två för trettio!! (ingen nappade på vårt erbjudande...)

/ Elli

PS: Är det någon som kan ladda upp lite nollningsbilder? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Wei det ser ut att ha gått bra^^ Några som vill stå igen nästa helg?

2009-08-30 @ 20:46:33
Postat av: Kerstin

Jag kan ladda upp nollningsbilder eller jag kan skicka till någon vet inte hur man laddar upp

2009-08-30 @ 21:43:10
Postat av: Johanna

Det var mysmys trots alla kunder som ville köpa mobiler, kameror och cyklar som inte var till salu! Finska tanter ftw! Jag kan tänka mig att "stå" nästa helg också (Y)

2009-08-31 @ 16:50:03
Postat av: jossan

ni var riktigt duktiga!! :) haha det är lugnt med jackan ;)

2009-08-31 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0