Filmkväll?

Hej folk. Vi hade ju pratat om att ha en filmkväll eller liknande helgen som kommer... Jag minns faktiskt inte om vi kom fram till något över huvud taget, men jag tycker verkligen att det är dax att hitta på ngt igen, som på den gamla goda tiden.. Är helgen bra? Är någon på? Var ska vi vara? Vad ska vi se? Vem fixar Frasse? 

Om inget bättre alternativ dyker upp kan jag storsint erbjuda vår trånga källare, men jag vet inte hur god idé det egentligen är...  Säg vad ni anser om saker och ting så ka vi bestämma ngt...ngn gång..

// Den från Finspång. (även kallad Dom) ^^

Kommentarer
Postat av: jossi

Helgen låter bra :) din källare blir perfekt och jag kan ta med frasse ^^

2009-01-20 @ 17:02:33
Postat av: Anonym

Vem är frasse? Jag vill gå på bibliotek i finspång. Jag vill, jag vill, jag vill!

2009-01-20 @ 17:18:59
Postat av: Emma

Jag tycker att det låter som en alldesles ypperlig idé (aka jag är på!)

2009-01-20 @ 18:39:42
Postat av: Louise

Jag är nooog på! :D

2009-01-21 @ 10:24:34
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Olivia

Om jag orkar så är jag såklart på. Dock får ni muta mig med något annat än frasse ;) Vi behöver göra något i da class!

2009-01-21 @ 19:36:33
URL: http://inaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0