NÖRDCON!

Okej det finns inte en suck att någon i denna klass inte vet vad NÖRD är med tanke på min ljudvolym och sagda klass storlek.

Men för säkerhets skull ska jag förklara. NattÖppet RollspelsDagis är en spelförening som håller på med alla typer av spel, roll-,bräd-,figur-,data- och tvspel (och ev. spelsorter jag glömt) Vi kommer att ha ett konvent i dagarna tre för att fira att vi växt något oerhört under året som gått och ni får (och bör...) titta förbi. Vi befinner oss i centrala krokek mellan 5 och 10 minuter från centrum. Om ni vill ha mer detaljer kan ni prata med mig eller gå inoch kolla på forumet.

http://nord.egetforum.se/forum/viewforum.php?f=31&sid=4a7109c61072868e5961391affd958b7

Vi Ses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

suck jag bara antar att ingen kommer eftersom ingen svarat... men det finns hopp för nästa år i alla fall.



Kom ihåg om ni skulle ändra er slå en signal vi startar idag men håller igång imorgon och i övermorgon med

2009-01-03 @ 12:03:09
Postat av: Elli

Jag kommer ofc! (Om ca. 40 minuter, yay)

2009-01-04 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0