Efterlyses: Fällar och Filtar

Klasskamrater, besökare. Kära vänner och främlingar. Jag, Tobi efterlyser filtar och fällar som skall användas till hösten.

Det är så att jag skall åka på ett lajv och under detta lajv så skall hela vårt läger vara totalt in. Det betyder ingen sovsäck och bara liggunderlag o jag gör ett fint linnefodral.

Så nu efterlyser jag filtar, ylle eller liknande som ser någolunda gammla ut eller fällar. De behöver inte klara en noggran inspektion bara så att det ser ut att kunna vara gammalt. Herregud Fleace kan se gamalt ut med rätt nyans. Flitarna kommer få bo i ett tält utan golv = det finns en stor risk för fukt och smuts. Jag tänker inte dra något genom gyttja men ni kan ju föreställa er.

Om någon utav er har filt eller fäll är jag mycket intresserad av att köpa/låna. Hör av er till mig i god tid bara för i annat fall blir jag tvungen att försöka köpa "nygammalt" och det blir apdyrt.

MVH Tobi

Kommentarer
Postat av: Tobi

Hmpf jag överskattade min klass gosighet, När jag kommer tillbaks kommer jag nysa på er alla!

2009-07-24 @ 22:22:46
Postat av: Emma

Hmm jag skall kolla men jag är inte säker på att vi äger något sånt^^;;

2009-07-31 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0