Djurparken (Tobi och Elli är INTE deprimerade...?)

Så Elli och Jag besökte Kolmården idag. Vi såg massa djur plus både Cowboys och Pirater! Jag har skaffat årskort så den som vill gå med mig kan ju slå en signal. Dagens höjdpunkt för mig var nog kamelridningen och för Elli var det nog då vi blev anfallna av gulliga getter i barnens lantgård (eller när jag red kamel, för uppenbarligen var jag så glad att det rann över).







Tobi:
- "Titta Elli! Småttingar!!"

Elli:
- "Uh. Faktiskt."



Elli:
- "Man ser min BH!! >_>"

Tobi:
- "Of course. It was my plan from the beginning."

Elli:
- "HAHAHAHAA, det ska jag skriva på klassbloggen!"



Tobi:
- "Jag ler med tänderna hela tiden... Var jag så glad!?!!"



Tobi:
- "KAHMEEEEHL!!!!"



Dagens läsarfråga: Vart är Elli?


Kommentarer
Postat av: jossan

weeeih haha verkade som värsta roliga dagen ;D

2009-07-14 @ 22:46:49
Postat av: Louise

Ååååh! Låter som en toppendag ju. :D :D

2009-07-15 @ 15:16:14
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh Djurparken jag vill dit!! Det ser ut at ha varit en jättefin dag juh!^^

2009-07-31 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0