Åter igen...



Hej igen! Hur har ni det första dagen på sommarlovet? Själv har jag dragit på mig förkylning samt halsfluss och har allmänt klagat inför övriga familjemedlemmar hela dagen. Det är inte lätt att vara ledig. Kom ihåg att skriva på bloggen under lovet, det är så kul att läsa!

Vår första fråga kommer från otib, som tar upp ett knepigt problem som jag tror att vi alla varit med om någon gång.

Hej Elli, jag har en fråga. Det finns en person som jag ofta känner en övervälgande lust att antingen strypa, rycka av huvudet och sätta på en pinne eller kanske bara sätta en munkavel. jag har försökt räkna till 10 men det hjälper inte. snälla Elli, hjälp mig jag skulle inte överleva i ett fängelse! Kram otib

Ett allvarligt problem. Försök ta reda på vad som gör den irriterande personen irriterad. Sen är det bara att bete sig så irriterande att den irriterande personen blir så irriterad att den ändrar beteende. Klart!

Från Olivia:

Hej Elli! Kan jag använda tampong fastän jag är oskuld?

Nej, inte vad jag vet. Fast det beror såklart vad du ska använda den till. De är utmärkta att använda som kuddstoppning och liknande.

Från Esiuol:

Hej Elli

Hej.

Från Esiuol:

Hej Elli (igen). Min kanin tycker om att äta daggmaskar, är den bisexuell?


Det var en mycket bra fråga. Efter att ha kollat med säkra källor är det bara att konstatera att maskätning är ett typiskt heterosexuellt beteende. Men du behöver inte vara orolig, han/hon kommer förhoppningsvis inse det hopplösa i situationen och gå med i RFSL. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah roande^^ Uhh, illa att du blivit sjuk! Se till att bli frisk fort, lagom tills det blir fint väder igen (jag hoppas att det blir det O.o)

2009-06-12 @ 19:42:31
Postat av: Elli

Typ! Jag är glad att vädret är lite dåligt faktiskt, det skulle vara überhemskt om det var 30+ och solsken. ^^;; Jag är en dålig människa.

2009-06-13 @ 10:05:47
Postat av: jossan

du var ju riktigt bra på det här Elli! :) haha jag har lärt mig massa iaf ;)



usch :( om det känns bättre kan jag säga att jag också har gått och blivit förkyld.. kanske värsta smittan som är på g :o?

2009-06-13 @ 12:24:57
Postat av: mango

woow! om det fortsätter såhär kanske vi kan släppa en bok med frågor vi i NH07 alltid har undrat men inte fått svar på!!! :D



(eller alla som frågar är ju inte från NH07.. ohoho)

2009-06-17 @ 22:42:58
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0