Knytkalas?

Hej ärade klass.

Är det någon mer än jag som tycker att vi har deppat ihop en aning? Låtit det ökända och fruktade andra året på gymnasiet plåga oss för mycket? Vad har egentligen hänt med den gamla goda Nh07-andan? Jag menar, se på ettan, alla weirda saker vi gjorde då, som fick oss att sticka ut från de andra klasserna. Som fick dem att höja lite på ögonbrynen och undvika oss (men egentligen var de bara avundsjuka, vet ni^^). Jag saknar det. Nu går vi mer omkring i någon form av dvala och väntar... 

Ska vi fortsätta vandra i riktning mot att bli en normal klass? Nej! Ska vi återuppta ryktet som den konstiga klassen? Ja! (Skulle Kristin bli stolt över min mycket ambitiösa retorik? Kanske det^^)   

Uhmm, jag har faktiskt ett förslag också, tänkte här om dagen på när vi i höstas hade knytkalas. Det var riktigt roligt, dock en aning urspårande^^ Det borde upprepas! Vd säger folk om att fixa något liknande någon dag, förslagsvis fredagen innan påsklovet, som ett fint litet avslut?


Vår förra "matorgie"....



//Malinette

Kommentarer
Postat av: Louise

Älska min blick på all <3



Jag röstar för knytkalas - vore helfint ju! :D

2009-03-16 @ 19:52:13
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Louise

Älska min blick på all mat <3



Ja, jag är fett på matorgie vava! :D

2009-03-16 @ 19:52:46
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Olivia

I'm so totally in!

2009-03-16 @ 22:57:52
URL: http://inaktiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Ofc är jag på, jag hann ju knappt vara med på den förra ju buhu

2009-03-17 @ 20:07:42
Postat av: Elli

Eeeeeeee!! :D Yes box!

2009-03-18 @ 14:25:29
Postat av: jossan

Fredag innan påsk kör vi på tycker jag :D

2009-03-18 @ 15:38:11
Postat av: Johanna

Instämmer helt! Det är så synd att skolan håller på att bryta ned vår Nh07-anda :(

2009-03-18 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0