HEJ SÖTA!

Jag hittade en gammal dikt jag skrev till Tobi! Ganska söt tycker jag!

Sara är en rolig typ
Gillar faktiskt alla kryp
Ibland kastar hon Pikachu på oss
Men det gillar vi förstås (*host* sarkasm *host*)

Om hon världshärskare var
Barnen ej skulle va kvar
Men det är lika bra
För Skrollan är så jävla läskig

Naruto och Sasuke är gay
Och Tobi är inte en tjej
Men vi gillar henne allt
Ta det kallt

BLOGGEN MÅSTE LEVA! :D

UTKLÄDNINGSVECKAN I URVAL:









FORTSÄTTNING FÖLJER! MÅSTE PLUGGA! ♥

/Elli

Kommentarer
Postat av: Louise

Fan vad charm vi är ibland assåå!

2010-02-18 @ 21:56:29
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: jossi

aaww hahah den dikten är verkligen så mkt ettan ^^ det var tider det! tkr att vi ägde utklädningsveckan :)

2010-02-19 @ 16:18:40
Postat av: MANGO

VI ÄGER ALLTID!!!! love you guyzzz!

2010-02-19 @ 18:40:58
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah den där dikten kommer jag ihåg^^ Var en fin vecka.. Mer bilder, mer bilder!!

2010-02-20 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0