In your face (Mvahahahaha)

Det finns vissa av er (vissa tre) som för typ 6 månader sedan skratta åt mig. Vissa som såg mina varningar som en galnings förvirrade babblande.

Vissa av er hade fel...

Efter jag lugnt förklarat att klämma finnar inom ett visst område i ansiktet kunde vara dödligt blev jag inte mött med tacksamhet. Det som mötte mig var hån men nu skall världen få veta!

Denna länk leder till cracked sidan där sanningen uppenbaras...

och kom ihåg

en Tobi glömmer Aldrig!

http://www.cracked.com/article_18415_6-things-your-body-does-every-day-that-can-destroy-you_p2.html

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämn någonting som inte kan döda en tillräkligt otursförföljd person. Jag kan inte komma på nått...

2010-02-26 @ 15:07:57
Postat av: tobi

Tobi kanske, hittills har jag inte lyckats, inte en enda av typ massa miljarder har dött av Tobi

2010-02-27 @ 07:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0