Hej hej hej NH07!

Vi måste skärpa oss! Bloggen dör ju nästan!

Ville hälsa god jul och gott nytt år till alla! Jag tycker att vi ska göra den här sista terminen till DEN BÄSTA TERMINEN NÅGONSIN!! Den kommer att bli sjukt jobbig rent skolmässigt, men om vi hjälps åt och stöttar varandra så kommer vi ha det hur kul som helst! Berlin liksom!

Förslag på saker som kan liva upp vårt klassrum? Jag tycker:

* Gemensam fruktsallad, alla tar med lite frukt = myket frukt. Den förra blev ju jättegod! ^^

* Mera kalas? Jag har singstar och rock band hemma som bara väntar på att få användas. Och tjejsnack! Sen så kan jag göra jättegoda veganska kladdkakor med.

* Bakdag! Vi skämmer bort oss själva istället för lärarna tycker jag! ;)

Jag ville bara säga att jag tycker att alla i NH07 är awesome människor. Varenda en.

//Elli

(PS. Jag har en ny blogg! DS.)

Kommentarer
Postat av: olivia

Elli, du är så härlig! Mer bakning åt oss själva tycker jag absolut. Lärarna är för tjocka :p Jag kan erbjuda min lägenhet för uppehälle om vi ska hitta på något skoj också. PUSS PÅ ALLA!!!!!!!!!!!!111111111111

2010-01-07 @ 16:10:43
Postat av: Johanna

Åh, låter toppen Elli! Jag kommer verkligen behöva muntras upp den här terminen för nu går det inte att skjuta upp saker längre xD illaaaa

2010-01-07 @ 18:52:48
Postat av: jossi

jag är håller med till 100% ! ska bli underbart att åka till Berlin :D :D :D det kmr inte bli ngr problem med att få denna termin till den bästa tror jag :)

2010-01-09 @ 16:36:10
Postat av: Malin

Woho, jag håller med, vi kan ju inte göra det allt för lätt att längta till studenten^^

2010-01-12 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0