KORV

Jag har några saker att ta upp angående bloggen:
  1. Någon som anser att vi bör byta lösenord? Känns en smula awkward med tanke på rådande omständigheter. Ehehehe...
  2. Varför är det ingen som uppdaterar? Inte för att jag själv gör det alltför ofta men ändå, vi är ju liksom några stycken som kan turas om - mer än typ två inlägg/månad borde vi kunna få ihop. Skäms!
  3. Varför skriver ingen vem det är som skriver de sablans inläggen? Jag hatar att inte få reda på det!!! (KONTROLLFREAK)
Nu får ni gissa vem som skrivit detta inlägg, så att ni får se hur himla jobbigt jag har det varje gång någon annan har uppdaterat utan att avslöja sitt namn!

Pusssssssssssssssssssssss

Ps. Ni får en ledtråd eftersom det antagligen är helt SJUKT svårt att gissa vem det är:


Kommentarer
Postat av: mango

yeh sexi ladi!!

2010-05-18 @ 10:53:11
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: true redhead

men asså jag kan ju inte mailen? och inget blir bättre bara för att du gör ett utviksförsök. noob.

2010-05-19 @ 12:16:26
Postat av: jossi

hahah vårt lösenord ^^ det bör fixas omgående!!!

2010-05-19 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0