Var Bor Å(h)s

Jag tänkte att det kanske var dags för en statusrapport när det kommer till bloggen, om vi fortfarande har studentsången som senaste inlägg så bör nytt uppmuntras.

Jag är numera inneboende hos en jättetrevlig familj i Borås, får lagad mat en gång om dagen plus mer om jag gör den själv och har det äckligt bra.Studierna till bibliotikarie går framåt åt det mer politiska hållet med informationspolitik och olika kulturpolitiska ideologier. Klarar en del, gör om en del men har huvudet klart över vattnet.

Har bara varit i Göteborg en gång trots laddat busskort men å andra sidan så både är det och har det varit kallt vilket jag inte kommer överens med. Hur har ni andra det då, rapportera!

MvH tobi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0